середу, 28 квітня 2010 р.

Всім привіт =)))

Нещодавно зацікавилась скрапбукінгом...пробую себе в цій сфері=) Сьогодні зробила своє перше творіння. На це мене надихнули роботи інших дівчат. Тому вирішила поділитись своїми, можливо теж комусь допоможу, надихне. Якщо виникнуть якісь питання-звертайтесь, все поясню і допоможу=)))

Наближається ДЕНЬ МАТЕРІ і свою першу роботу я вирішила присвятити цьому святу=) Паралельно створюю альбом для коханої людини але про це пізніше...

Отже,

КУЛІНАРНА КНИГА для мами=)

Свою роботу я розпочала з того, що скачала на сайті rus-scrap.ru і роздрукувала листочки для кулінарної книги. Потім накупила різних необхідних матеріалів в інтернет-магазинах для скрапбукінгу.

Ось так виглядає моя книга



Це її обкладинка. Деталі малювала та вирізала сама і клеїла на обємні квадратики.

Фото деталей:


Рукавича та рушникок


Фартушок


А також фото книги зсередини:


Перша сторінка=) Вирішила додати трохи салатового, щоб не була книга аж надто рожева...


також у книзі є такі сторіночки. Загалом є чотири види сторінок, як на першому фото, на цьому, та ще два:




Ось така вийшла у мене книга. У ній 80 сторінок. Спочатку думала що буде замало, але коли склала все, то думаю що цього вистачить.

У неділю можна дарувати любимій мамочці=)

P.S. Це моя перша робота, тому буду дуже рада коментарям і критиці=) І ще...блог я теж веду вперше, тому підказуйте, якщо щось не так, буду дуже вдячна...

1 коментар:

  1. Дуже класна робота. я щось подібне робила для своєї мами - книга з рецептами паски.

    ВідповістиВидалити