суботу, 27 листопада 2010 р.

Перший альбом=)

Привіт!
Я захворіла...і так невчасно... Сьогодні дівчатка збираються на зустріч, і я там мала бути... А зранку встала...маю температуру... Аж плакати хочеться!!! Обідно...
Але зараз не про це...
8 листопада, у рідної сестри моєї мами було день народження) Виповнилось їй 40 років) А так як я дуже люблю цю людину, захотілось мені зробити щось приємне для неї. Зупинилась на ідеї зробити альбом з її дитячими фотографіями.
Розмір альбому 20*20 см, складається з 8ми розворотів.
А тепер фото*(зразу попереджаю, їх буде багато...і так як фотограф з мене ніякий, то вони всі не дуже якісні):
Титульна сторінка:

Перший розворот:

На фото справа моя мама і її старша сестра)))
Другий розворот:

Не могла ніяк сфотографувати нормально...фотографії постійно виходили засвічені( Ззаді фото де Галя з татом ховається тег. Забула його самого сфотографувати)
Третій розворот:

Тут мені дуже подобається колясочка і балетки, які я робила))) Ідею списала десь в інтернеті, автора нажаль не памятаю...
Четвертий розворот:

Пятий розворот:

Тут я вирізала квіти з листа іншого паперу, а потім клеїла їх на двосторонній об'ємний скотч.
Шостий розворот:

Ґудзики і написи теж на об'ємному скотчі.
Сьомий розворот:

Восьмий розворот:

Остання сторінка:

І об'єм:

Ось такий вийшов у мене альбомчик. Якщо чесно, то я собі його зовсім не таким уявляла, хотілось зробити щось набагато краще... Думаю наступні мої альбомчики будуть трохи кращі))) І часу на них я залишу більше, а то зробити щось нормальне за два вечори для мене дуууже важко...

Тітці альбом сподобався) казала що дуже приємно отримувати такі рукотворні подаруночки)))
Хочу з цим альбомчиком попробувати поборотись за місце дизайнера на двох блогах Творим вместе і Клубі творчих особистостей

10 коментарів:

  1. Найперше хочу тобі побажати швидкого одужання!!!! Не хворій!
    Тепер про зустріч, я також не пішла, бо мене залишили одну з малою, а вона після щеплення.... тож, ми з тобою цього разу не потрапили , думаю наступного разу все буде ок!! :)
    Ну і про ШИКАРНИЙ і дуже позитивний альбом!! Робота дуже гарна і надзвичайно переповненахорошими і добрими почуттями! Молодчинка! Бажаю успіху у конкурсі!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, мені дуже приємно=)))
    Наступного разу ідемо точно!
    А ще якщо зможеш, то на наступному тижні зустрінемось, обміняємось АТСками=)))

    ВідповістиВидалити
  3. ВИДУЖУЙ!!!
    мені альбом дуже подобається!!!
    і такий подарунок самий суперовий, тому що він зроблений своїми руками і від душі!!!!!
    успіхів тобі у конкурсах

    ВідповістиВидалити
  4. Дівчата, а ми вас так чекали! Не хворійте, анаступного разу, обов'язково зустрінемось і познайомимось!

    ВідповістиВидалити
  5. Ой, только сейчас поняла, что не написала отзыв о твоей работе...Очень добрый и аккуратный альбом! Ты молодец!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, я старалась зробити його добрим і теплим=)
    А на зустріч наступного разу обов'язково прийду! Так жалію що цього разу не змогла... Так про це мріяла!

    ВідповістиВидалити
  7. очень здОрово получилось!! понравилось сочетание яркой бумаги и чб фото!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Марія, привіт, приголомшливий альбом, такий гармонійний! Супер! Золоті ручки у тебе!

    ВідповістиВидалити
  9. Марія, у вас дуже гарні роботи! Альбом чудовий! З радістю стаємо ПЧ.

    ВідповістиВидалити